ד"ר ענבל קולושי מינסקר

תחומי עיסוק ומחקר

הוראת המתמטיקה ואבחון דידקטי 

מתגוררת חיפה

תואר שלישי

אוניברסיטת בר-אילן, 2017

מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים:

אוטונומיה, שייכות ויכולת להעלאת הישגים בפתרון בעיות במתמטיקה

מקום עבודה

שאנן- המכללה האקדמית לחינוך

ניסיון

  • הוראת מורי מורים בשאנן – המכללה האקדמית לחינוך
  • מדריכת מתמטיקה מלווה לצוותי המתמטיקה בבתי ספר יסודיים ובמתי"אות
  • מרצה בהשתלמויות מתמטיקה למורים בפסגות
  • מאבחנת דידקטית מוסמכת

נושאי מחקר

 טיפוח הכוונה עצמית בלמידה, קוגניטיבית SRL ורגשית SDT, להעלאת ההישגים במתמטיקה

פרסומים

  • קולושי-מינסקר, ע' (2019). טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בעת פתרון בעיות מילוליות במתמטיקה. כתב עת למחקר ועיון בחינוך מתמטי, "שאנן-המכללה האקדמית הדתית לחינוך“
  • קולושי-מינסקר, ע' (בשיפוט). מודל טיפוח הכוונה עצמית להעלאת הישגים בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה. כתב עת למחקר ועיון בחינוך מתמטי, "שאנן-המכללה האקדמית הדתית לחינוך".
  • Kramarski, B., Weisse, I., & Kololshi-Minsker, I. (2009). How can self-regulated learning support the problem solving of third-grade students with mathematics anxiety? ZDM: The International Journal on Mathematics Education, 42(2), 179-193.