אביגיל ארוונה
עוסקת בהוראת מקרא. לימדה בתיכון בירושלים במשך עשר שנים, והכשירה פרחי הוראה לתנ"ך בבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים. ערב פרוץ מגפת הקורונה הצטרפה ליחידה לפיתוח מקצועי של חטיבת תקשוב וטכנולוגיות במשרד החינוך, שם היא ממונה על מערך ההשתלמויות הטכנו-פדגוגיות ומובילה את קהילת מורי המורים במחוזות השונים, הפועלים לקדם פדגוגיה חדשנית בבתי הספר. שואפת לשלב בין מחקר לבין מעשה באתגרים הקשורים לפרסונליזציה בחינוך, להוראה בין-תחומית ולדרכים לקידום מעורבות הלומדים. ארוונה היא דוקטורנטית באוניברסיטה העברית בירושלים בבית ספר ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל ללימודים מתקדמים במדעי הרוח.