בימים של משבר, אנחנו מבקשים לראות כיצד ניתן להשתמש בכלי הסימולטיבי לטובת פיתוח חוסן פנימי, התמודדות עם שיחות מורכבות בשדה החינוך ולא פחות חשוב מכך- חיזוק החוסן והמסוגלות של אנשי חינוך ועובדי ההוראה. נבקש לעשות זאת דרך בירור סוגיות הקשורות לתפקידי בעת הזו? אימון מתווים וכלים לשיחה מחזקת, מעודדת ומגבירה שותפות, במרחב בטוח ואכפתי.

גם שיחת הפתיחה, גם התרחיש, גם התחקיר- כולם יחד יכולים להיכתב לאור החומרים המצורפים פה.

הסדנאות לכשעצמן יכולות להוות מרחב בטוח ומאפשר לבירור היחסים בעת הזו – עם עצמי ועם האחר, דרך החזקת נקודות מבט רחבות המאפשרות החזקת צרכים, רגשות ורצונות רחבים ככל הניתן- של האחר ושלי.

מוזמנים להשתמש בתכנים האלו, שאספנו וערכנו עבורכם (ותודה לכל הכותבים והמחברים)- הן ללמידה ולהכרות עם מושגים ומודלים שיכולים להיות גם במצגת, הן לחיבור שחקנים ומנחים לתוך השפה והמהות של הצרכים והרגשות בעת הזו.

כתמיד, אנחנו מכירים את עניין התהליכים המקבילים. ככל שמנהלות ומנהלי המרכזים יחברו, ינחו, יבררו עם הצוות שלהם את תחושותיהם בעת הזו, את החוזקות שלהם בהובלת סדנה כזו- כך הקבוצה תוכל להתחבר יותר ברמה הרגשית, הקוגניטיבית והפרקטית.

לקריאה נוספת

תפריט
אפשר לעזור?