מו"פ קהילות מקצועיות

מו"פ טכנולוגיות

משבר = הזדמנות: כיצד תוכנית פריזמה מקדמת חדשנות גם בעת משבר?

תוכנית פריזמה נוסדה בתוך משבר, מגפת הקורונה, וחזונה היה לנצל את ההזדמנות לשינוי ולקידום חדשנות פדגוגית בת קיימא במוסדות להכשרת מורים. התוכנית המקורית לשנת הלימודים תשפ"ד שמה דגש על אחד המשברים המתהווים הגדולים ביותר שידעה האקדמיה – פריצתה של הבינה המלאכותית למיינסטרים. אך תוכנית לחוד ומציאות לחוד, ונאלצנו להתמודד עם משבר נוסף בד בבד: איך לקדם חדשנות בלמידה בצל המלחמה, בזמן שרבים מהסטודנטים ומהסגל אינם זמינים או פנויים ללמידה?

בזכות מהלכים אסטרטגיים ברמת המשרד, גמישות ומהירות תגובה של התוכנית, וחזון פדגוגי של עמיתי פריזמה במוסדות, גם בתקופה כזו ולנוכח שני משברים מקבילים, תוכנית פריזמה עדיין מצליחה להוביל מהלכים ארוכי טווח המשנים את המציאות בשטח. במושב זה נפרוט את המהלכים הללו, ונשרטט את הקווים לדמותה של חדשנות פדגוגית.

 

מציגים
צוות תוכנית פריזמה ונציגי קהילת פריזמה

תפריט
אפשר לעזור?