שילוב מורים בני הקהילה האתיופית במערכת החינוך נעשה ליעד מרכזי של משרד החינוך, אליו מוקצים משאבים במגוון של אפיקים. אחת הדוגמאות המרכזיות לכך היא תכנית תספה, שמעניקה סיוע ותמיכה לבני ובנות הקהילה האתיופית, החל משנות ההכשרה להוראה במסגרת מכללות וסיוע בהשמה בבתי ספר. אולם על אף החשיבות המערכתית על שילוב מורים בני הקהילה בבתי ספר, תשומת הלב המחקרית התמקדה עד לשנים האחרונות בהשתלבותם של תלמידים בני הקהילה האתיופית במערכת החינוך, והידע המחקרי על השתלבותם של מורים בני הקהילה האתיופית הוא מועט מאוד. המחקר הנוכחי נערך במטרה לצמצם את הפער בידע אודות השתלבותם של המורים יוצאי אתיופיה בבתי ספר.

ד"ר חן טננבאום-דומנוביץ ד"ר עידו גדעון פרופ' איציק גילת, מכללת לוינסקי לחינוך

לקריאת הסקירה

תפריט
אפשר לעזור?