ההוראה באקדמיה משתנה בקצב מואץ; כניסת טכנולוגיות חדשות, תחרות על תשומת ליבם של
הלומדים והתאמה למיומנויות חברתיות ורגשיות – כל אלו קוראים לשינוי בתפיסה של מהות
תפקידו המסורתי של המרצה באקדמיה. כנס זה מבקש לשפוך אור על תהליכי המעבר מעמדת
המרצה לעמדת המנחה, על השימושים המגוונים בפדגוגיה של הנחיה, ועל שילובה באקדמיה
ובמערכת החינוך.
מרצים ומרצות, מנחים ומנחות, אנשי ונשות מחקר מוזמנים להגיש הצעות לכנס ארצי בנושא זה.
הכנס יהווה מרחב לדיון בסוגיות ובאתגרים המלווים את המעבר מהוראה להנחיה, ויוצגו בו
מיומנויות הנחיה ייחודיות לעולם האקדמי והחינוכי.
ברוח הפדגוגיה של ההנחיה, הכנס יאפשר למידה במגוון אופנויות: במה להחלפת ידע מחקרי,
העלאת דילמות, והתנסויות במגוון מתודות של הנחיה קבוצתית ופרטנית.
ניתן להגיש הצעות עד לתאריך 25.2.25
להגשת הצעות לחץ כאן!