מובאים היבטים שונים בזיהוי מיומנויות, כולל טכניקות תשאול כמו שאלות פתוחות וסגורות, עידוד חשיבה משותפת, הערכה, פרשנות, ביקורת וניהול שיחות מבוססות דיאלוג. כמו כן, הצבת גבולות, השתקפות והכרה ברגשות במהלך תקשורת – מתן שם לרגשות והתנהגויות של הזולת, והכרה ברגשותיו של הדובר עצמו.
![סל מיומנויות תקשורת לזיהוי בסימולציות בחינוך](https://mofet.macam.ac.il/wp-content/uploads/2023/08/simulation_logo_he_transparent.png)
![סל מיומנויות תקשורת לזיהוי בסימולציות בחינוך](https://mofet.macam.ac.il/wp-content/uploads/2023/08/simulation_logo_he_transparent.png)